search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
Title
Falk Radisch: Qualität und Wirkung ganztägiger Schulorganisation. Theoretische und empirische Befunde. Weinheim: Juventa 2009 (192 S.) [Rezension]
Author GND-ID ORCID
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 9 (2010) 2 ZDB
Document
License of the document In copyright
Keywords (German)Rezension; Schultheorie; Bildungsforschung; Empirische Forschung; Schulforschung; Ganztagsschule; Datenanalyse; Forschungsstand; Effektivität; Literaturbericht; Qualität; Recherche; Wirkung; Wirkungsforschung; IGLU <Internationale Grundschul-Lese-Untersuchung>; Deutschland
sub-disciplineCurriculum and Teaching / School Pedagogy
Organisation of Education, Educational Planning, Educational Legislation
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Falk Radisch: Qualität und Wirkung ganztägiger Schulorganisation. Theoretische und empirische Befunde. Weinheim: Juventa 2009 (192 S.; ISBN 978-3-7799-2152-3; 21,00 EUR).
other articles of this journalErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2010
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication12.03.2020
Suggested CitationIdel, Till-Sebastian: Falk Radisch: Qualität und Wirkung ganztägiger Schulorganisation. Theoretische und empirische Befunde. Weinheim: Juventa 2009 (192 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 9 (2010) 2 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-186304
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)