details
| Title |
Frauke Janz / Karin Terfloth (Hrsg.): Empirische Forschung im Kontext geistiger Behinderung. "Edition S". Heidelberg: Universitätsverlag Winter 2009 (324 S.) [Rezension] |
|---|---|
| Author |
Hofmann, Christiane |
| Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 9 (2010) 3 |
| Document | full text (210 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Rezension; Empirische Forschung; Soziale Situation; Kommunikation; Familie; Wohnen; Arbeit; Geistige Behinderung; Mehrfachbehinderung |
| sub-discipline | Empirical Educational Research Special Education |
| Document type | Article (journal) |
| ISSN | 1613-0677; 16130677 |
| Language | German |
| Year of creation | 2010 |
| review status | Peer-Reviewed |
| Abstract (German): | Rezension von: Frauke Janz / Karin Terfloth (Hrsg.): Empirische Forschung im Kontext geistiger Behinderung. "Edition S". Heidelberg: Universitätsverlag Winter 2009 (324 S.; ISBN 978-3-8253-8338-1; 19,00 EUR). |
| other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2010 |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Date of publication | 26.03.2020 |
| Citation | Hofmann, Christiane: Frauke Janz / Karin Terfloth (Hrsg.): Empirische Forschung im Kontext geistiger Behinderung. "Edition S". Heidelberg: Universitätsverlag Winter 2009 (324 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 9 (2010) 3 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-186472 - DOI: 10.25656/01:18647 |