search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (from a serial) accessible via
URN:
DOI:
Title
Plädoyer für Artenvielfalt
Author GND-ID
SourceSchäfer-Lembeck, Hans-Ulrich [Hrsg.]: Klassenmusizieren als Musikunterricht!? Theoretische Dimensionen unterrichtlicher Praxen. Beiträge des Münchner Symposions 2005. München : Allitera-Verlag 2005, S. 109-117. - (Musikpädagogische Schriften der Hochschule für Musik und Theater München; 1)
Document  (379 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)Musikpädagogik; Fachdidaktik; Didaktik; Schulpädagogik; Unterrichtsentwicklung; Musizieren
sub-disciplineCurriculum and Teaching / School Pedagogy
Teaching Didactics/Teaching Music and Arts
Document typeArticle (from a serial)
ISBN3-86520-158-x; 386520158x
LanguageGerman
Year of creation
review statusPublishing House Lectorship
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Purchase orderCheck the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German)
Date of publication21.02.2020
CitationJank, Werner: Plädoyer für Artenvielfalt - In: Schäfer-Lembeck, Hans-Ulrich [Hrsg.]: Klassenmusizieren als Musikunterricht!? Theoretische Dimensionen unterrichtlicher Praxen. Beiträge des Münchner Symposions 2005. München : Allitera-Verlag 2005, S. 109-117. - (Musikpädagogische Schriften der Hochschule für Musik und Theater München; 1) - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-188166 - DOI: 10.25656/01:18816
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)