details
| Title |
Plädoyer für Artenvielfalt |
|---|---|
| Author |
Jank, Werner |
| Source | Schäfer-Lembeck, Hans-Ulrich [Hrsg.]: Klassenmusizieren als Musikunterricht!? Theoretische Dimensionen unterrichtlicher Praxen. Beiträge des Münchner Symposions 2005. München : Allitera-Verlag 2005, S. 109-117. - (Musikpädagogische Schriften der Hochschule für Musik und Theater München; 1) |
| Document | full text (379 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Musikpädagogik; Fachdidaktik; Didaktik; Schulpädagogik; Unterrichtsentwicklung; Musizieren |
| sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Teaching Didactics/Teaching Music and Arts |
| Document type | Article (from a serial) |
| ISBN | 3-86520-158-x; 386520158x |
| Language | German |
| Year of creation | 2005 |
| review status | Publishing House Lectorship |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
| Date of publication | 21.02.2020 |
| Citation | Jank, Werner: Plädoyer für Artenvielfalt - In: Schäfer-Lembeck, Hans-Ulrich [Hrsg.]: Klassenmusizieren als Musikunterricht!? Theoretische Dimensionen unterrichtlicher Praxen. Beiträge des Münchner Symposions 2005. München : Allitera-Verlag 2005, S. 109-117. - (Musikpädagogische Schriften der Hochschule für Musik und Theater München; 1) - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-188166 - DOI: 10.25656/01:18816 |