search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible at
URN:
Title
Haeberlin, U./Bless, G./Moser, U./Klaghofer, R. (1990): Die Integration von Lernbehinderten. Versuche, Theorien, Forschungen, Enttäuschungen, Hoffnungen. Bern: Haupt (352 Seiten; DM 29,-) [Rezension]
Author
SourcePraxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 40 (1991) 6, S. 243 ZDB
Document
Keywords (German)Rezension; Lernbehinderter; Schulische Integration
sub-disciplineSpecial Needs Education
Educational Psychology
Document typeArticle (journal)
ISSN0032-7034
LanguageGerman
Year of creation
review statusPublishing House Lectorship
other articles of this journalPraxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie Jahr: 1991
Statistics Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication16.04.2010
Suggested CitationGröschke, Dieter: Haeberlin, U./Bless, G./Moser, U./Klaghofer, R. (1990): Die Integration von Lernbehinderten. Versuche, Theorien, Forschungen, Enttäuschungen, Hoffnungen. Bern: Haupt (352 Seiten; DM 29,-) [Rezension] - In: Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 40 (1991) 6, S. 243 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-19802
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)