details
| Title |
Karsten Kenklies / Maximilian Waldmann (Hrsg.): Queer Pädagogik. Annäherungen an ein Forschungsfeld. Bad Heilbrunn: Klinkhardt 2017 (238 S.) [Rezension] |
|---|---|
| Author |
Bach, Clemens |
| Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 16 (2017) 3 |
| Document | full text (224 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Rezension; Pädagogik; Wissenschaft; Forschung; Geschlechterforschung; Forschungsbereich; Begriff; Methode; Gegenstand; Gender; Homosexualität; Schule; Raum; Rassismus; Altenarbeit; Leiblichkeit; Alterität; Fremdheit; Theorie; Praxis; Aufsatzsammlung |
| sub-discipline | General Educational Science Gender Studies and Education |
| Document type | Article (journal) |
| ISSN | 1613-0677; 16130677 |
| Language | German |
| Year of creation | 2017 |
| review status | Peer-Reviewed |
| Abstract (German): | Rezension von: Karsten Kenklies / Maximilian Waldmann (Hrsg.): Queer Pädagogik. Annäherungen an ein Forschungsfeld. Bad Heilbrunn: Klinkhardt 2017 (238 S.; ISBN 978-3-7815-2137-7; 18,90 EUR). |
| other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2017 |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Date of publication | 22.10.2020 |
| Citation | Bach, Clemens: Karsten Kenklies / Maximilian Waldmann (Hrsg.): Queer Pädagogik. Annäherungen an ein Forschungsfeld. Bad Heilbrunn: Klinkhardt 2017 (238 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 16 (2017) 3 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-208356 - DOI: 10.25656/01:20835 |