search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Renate Schüssler / Anke Schöning / Volker Schwier / Saskia Schicht / Johanna Gold / Ulrike Weyland (Hrsg.): Forschendes Lernen im Praxissemester. Zugänge, Konzepte, Erfahrungen. Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt 2016 (336 S.) [Rezension]
Author
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 16 (2017) 4 ZDB
Document  (210 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677; 16130677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Renate Schüssler / Anke Schöning / Volker Schwier / Saskia Schicht / Johanna Gold / Ulrike Weyland (Hrsg.): Forschendes Lernen im Praxissemester. Zugänge, Konzepte, Erfahrungen. Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt 2016 (336 S.; ISBN 978-3-7815-2142-1; 21,90 EUR).
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication26.10.2020
CitationZorn, Sarah Katharina: Renate Schüssler / Anke Schöning / Volker Schwier / Saskia Schicht / Johanna Gold / Ulrike Weyland (Hrsg.): Forschendes Lernen im Praxissemester. Zugänge, Konzepte, Erfahrungen. Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt 2016 (336 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 16 (2017) 4 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-208568 - DOI: 10.25656/01:20856
export files

share content at social platforms