details
| Title | 
Angelika Paseka / Martin Heinrich / Anna Kanape / Roman Langer (Hrsg.): Schulentwicklung zwischen Steuerung und Autonomie. Beiträge aus Aktions-, Schulentwicklungs- und Governance-Forschung. Münster/ New York/ München/ Berlin: Waxmann 2017 (211 S.) [Rezension]  | 
|---|---|
| Author | 
Schönig, Wolfgang  | 
| Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 17 (2018) 2  | 
| Document | full text (215 KB) | 
| License of the document | In copyright | 
| Keywords (German) | Rezension; Bildungsforschung; Schule; Schulforschung; Schulentwicklung; Steuerung; Autonomie; Unterricht; Unterrichtsentwicklung; Akteur; Handlung; Organisation | 
| sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Organisation of Education, Educational Planning, Educational Legislation  | 
| Document type | Article (journal) | 
| ISSN | 1613-0677; 16130677 | 
| Language | German | 
| Year of creation | 2018 | 
| review status | Peer-Reviewed | 
| Abstract (German): | Rezension von: Angelika Paseka / Martin Heinrich / Anna Kanape / Roman Langer (Hrsg.): Schulentwicklung zwischen Steuerung und Autonomie. Beiträge aus Aktions-, Schulentwicklungs- und Governance-Forschung. Münster/ New York/ München/ Berlin: Waxmann 2017 (211 S.; ISBN 978-3-8309-3198-0; 34,90 EUR). | 
| other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2018 | 
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity | 
| Date of publication | 18.02.2021 | 
| Citation | Schönig, Wolfgang: Angelika Paseka / Martin Heinrich / Anna Kanape / Roman Langer (Hrsg.): Schulentwicklung zwischen Steuerung und Autonomie. Beiträge aus Aktions-, Schulentwicklungs- und Governance-Forschung. Münster/ New York/ München/ Berlin: Waxmann 2017 (211 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 17 (2018) 2 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-214813 - DOI: 10.25656/01:21481 |