details
| Title |
Tobler, R./Grond, J. (Hrsg.) (1985): Früherkennung Früherziehung behinderter Kinder. Bern: Huber (200 Seiten; DM 29,-) [Rezension] |
|---|---|
| Authors | Hanke, N.; Frenzel, A. |
| Source | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 35 (1986) 3, S. 103-104 |
| Document | full text (2.185 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Rezension; Früherkennung; Frühkindliche Erziehung; Behinderter; Kind |
| sub-discipline | Special Education Early Childhood Education and Care |
| Document type | Article (journal) |
| ISSN | 0032-7034; 00327034 |
| Language | German |
| Year of creation | 1986 |
| review status | Publishing House Lectorship |
| other articles of this journal | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie Jahr: 1986 |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Date of publication | 20.10.2010 |
| Citation | Hanke, N.; Frenzel, A.: Tobler, R./Grond, J. (Hrsg.) (1985): Früherkennung Früherziehung behinderter Kinder. Bern: Huber (200 Seiten; DM 29,-) [Rezension] - In: Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 35 (1986) 3, S. 103-104 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-24495 - DOI: 10.25656/01:2449 |