search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible at
URN:
Title
Unterberg, D. J. (2005): Die Entwicklung von Kindern mit LRS nach Therapie durch ein sprachsystematisches Förderkonzept. Bochum: Winkler (124 Seiten; € 12,50) [Rezension]
Author
SourcePraxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 55 (2006) 9, S. 743-744 ZDB
Document
License of the document In copyright
Keywords (German)Rezension; Lese-Rechtschreib-Schwäche; Förderkonzept; Kindesentwicklung
sub-disciplineEducational Psychology
Document typeArticle (journal)
ISSN0032-7034
LanguageGerman
Year of creation
review statusPublishing House Lectorship
other articles of this journalPraxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie Jahr: 2006
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication20.10.2010
Suggested CitationMickley, Manfred: Unterberg, D. J. (2005): Die Entwicklung von Kindern mit LRS nach Therapie durch ein sprachsystematisches Förderkonzept. Bochum: Winkler (124 Seiten; € 12,50) [Rezension] - In: Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 55 (2006) 9, S. 743-744 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-24561
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)