search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Wie kann Forschungs-Praxis-Transfer gelingen? Dokumentation des ersten transferbezogenen Workshops mit Expert*innen der frühpädagogischen Fachpraxis im Verbundprojekt PARTNER
Authors
SourceMainz : Johannes Gutenberg-Universität, Institut für Erziehungswissenschaft 2021, 74 S. - (Kindheitsforschung - Working Paper; 3)
Document  (8.151 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeMonograph, Collected Work or primary publication
ISSN2702-7783; 27027783
LanguageGerman
Year of creation
review statusReview Status Unknown
Statistics
Checksums
Date of publication31.05.2023
CitationBollig, Sabine; Betz, Tanja; Bischoff-Pabst, Stefanie; Göbel, Sabrina; Sichma, Angelika; Kaak, Nadine; Schu, Nadja: Wie kann Forschungs-Praxis-Transfer gelingen? Dokumentation des ersten transferbezogenen Workshops mit Expert*innen der frühpädagogischen Fachpraxis im Verbundprojekt PARTNER. Mainz : Johannes Gutenberg-Universität, Institut für Erziehungswissenschaft 2021, 74 S. - (Kindheitsforschung - Working Paper; 3) - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-265880 - DOI: 10.25656/01:26588
export files

share content at social platforms