details
Monograph, Collected Work or primary publication accessible via
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-265880
DOI: 10.25656/01:26588
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-265880
DOI: 10.25656/01:26588
Title |
Wie kann Forschungs-Praxis-Transfer gelingen? Dokumentation des ersten transferbezogenen Workshops mit Expert*innen der frühpädagogischen Fachpraxis im Verbundprojekt PARTNER |
---|---|
Authors | Bollig, Sabine ; Betz, Tanja ; Bischoff-Pabst, Stefanie ; Göbel, Sabrina ; Sichma, Angelika; Kaak, Nadine; Schu, Nadja |
Source | Mainz : Johannes Gutenberg-Universität, Institut für Erziehungswissenschaft 2021, 74 S. - (Kindheitsforschung - Working Paper; 3) |
Document | full text (8.151 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Forschungspraxis; Praxisbezug; Transfer; Pädagogische Praxis; Frühpädagogik; Projekt; Workshop; Kindertagesstätte; Familie; Wissenstransfer; Wissenschaftstransfer |
sub-discipline | General Educational Science Early Childhood Education and Care |
Document type | Monograph, Collected Work or primary publication |
ISSN | 2702-7783; 27027783 |
Language | German |
Year of creation | 2021 |
review status | Review Status Unknown |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 31.05.2023 |
Citation | Bollig, Sabine; Betz, Tanja; Bischoff-Pabst, Stefanie; Göbel, Sabrina; Sichma, Angelika; Kaak, Nadine; Schu, Nadja: Wie kann Forschungs-Praxis-Transfer gelingen? Dokumentation des ersten transferbezogenen Workshops mit Expert*innen der frühpädagogischen Fachpraxis im Verbundprojekt PARTNER. Mainz : Johannes Gutenberg-Universität, Institut für Erziehungswissenschaft 2021, 74 S. - (Kindheitsforschung - Working Paper; 3) - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-265880 - DOI: 10.25656/01:26588 |