details
Monograph, Collected Work or primary publication accessible via
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-265880
DOI: 10.25656/01:26588
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-265880
DOI: 10.25656/01:26588
| Title |
Wie kann Forschungs-Praxis-Transfer gelingen? Dokumentation des ersten transferbezogenen Workshops mit Expert*innen der frühpädagogischen Fachpraxis im Verbundprojekt PARTNER |
|---|---|
| Authors |
Bollig, Sabine |
| Source | Mainz : Johannes Gutenberg-Universität, Institut für Erziehungswissenschaft 2021, 74 S. - (Kindheitsforschung - Working Paper; 3) |
| Document | full text (8.151 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Forschungspraxis; Praxisbezug; Transfer; Pädagogische Praxis; Frühpädagogik; Projekt; Workshop; Kindertagesstätte; Familie; Wissenstransfer; Wissenschaftstransfer |
| sub-discipline | General Educational Science Early Childhood Education and Care |
| Document type | Monograph, Collected Work or primary publication |
| ISSN | 2702-7783; 27027783 |
| Language | German |
| Year of creation | 2021 |
| review status | Review Status Unknown |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Date of publication | 31.05.2023 |
| Citation | Bollig, Sabine; Betz, Tanja; Bischoff-Pabst, Stefanie; Göbel, Sabrina; Sichma, Angelika; Kaak, Nadine; Schu, Nadja: Wie kann Forschungs-Praxis-Transfer gelingen? Dokumentation des ersten transferbezogenen Workshops mit Expert*innen der frühpädagogischen Fachpraxis im Verbundprojekt PARTNER. Mainz : Johannes Gutenberg-Universität, Institut für Erziehungswissenschaft 2021, 74 S. - (Kindheitsforschung - Working Paper; 3) - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-265880 - DOI: 10.25656/01:26588 |