search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Matthias Huber: Emotionen im Bildungsverlauf. Entstehung, Wirkung und Interpretation. Wiesbaden: Springer VS 2020 (370 S.) [Rezension]
Author
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 20 (2021) 5 ZDB
Document  (118 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677; 16130677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Matthias Huber: Emotionen im Bildungsverlauf. Entstehung, Wirkung und Interpretation. Wiesbaden: Springer VS 2020 (370 S.; ISBN 978-3-658-28830-3; 54,99 EUR).
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication17.04.2024
CitationSotzek, Julia: Matthias Huber: Emotionen im Bildungsverlauf. Entstehung, Wirkung und Interpretation. Wiesbaden: Springer VS 2020 (370 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 20 (2021) 5 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-294371 - DOI: 10.25656/01:29437
export files

share content at social platforms