details
| Title |
Lehr- und Lernforschung bis zum Jahr 2000. Wissenssynthese als Förderungsschwerpunkt |
|---|---|
| Author |
Hameyer, Uwe |
| Source | Unterrichtswissenschaft 18 (1990) 1, S. 23-28 |
| Document | full text (336 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Wissen; Pädagogische Forschung; Unterrichtsforschung; Synthese; Zukunft; Organisation; Methode; Wissenstransfer; Schule; Kooperation; Institution |
| sub-discipline | Empirical Educational Research Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
| Document type | Article (journal) |
| ISSN | 0340-4099; 03404099 |
| Language | German |
| Year of creation | 1990 |
| review status | Peer-Reviewed |
| other articles of this journal | Unterrichtswissenschaft Jahr: 1990 |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Date of publication | 27.05.2025 |
| Citation | Hameyer, Uwe: Lehr- und Lernforschung bis zum Jahr 2000. Wissenssynthese als Förderungsschwerpunkt - In: Unterrichtswissenschaft 18 (1990) 1, S. 23-28 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-296598 - DOI: 10.25656/01:29659 |