search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (from a serial) accessible via
URN:
DOI:
Title
Ganztagsschule im internationalen Vergleich - von der Opposition zur Arbeitsteilung zwischen Staat und Familie?
Author
SourceHansel, Toni [Hrsg.]: Ganztagsschule. Halbe Sache - großer Wurf? Schulpädagogische Betrachtung eines bildungspolitischen Investitionsprogramms. Herbolzheim : Centaurus 2005, S. 199-223. - (Schulpädagogik; 7)
Document  (383 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)Vergleichende Erziehungswissenschaft; Ganztagsschule; Politik; Internationaler Vergleich
sub-disciplineIntercultural and International Comparative Educational Research
Curriculum and Teaching / School Pedagogy
Document typeArticle (from a serial)
ISBN3-8255-0614-2; 3825506142
ISSN1616-7414; 16167414
LanguageGerman
Year of creation
review statusPublishing House Lectorship
is part of:Ganztagsschule. Halbe Sache - großer Wurf? Schulpädagogische Betrachtung eines bildungspolitischen Investitionsprogramms
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Purchase orderCheck the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German)
Date of publication21.07.2010
CitationAllemann-Ghionda, Cristina: Ganztagsschule im internationalen Vergleich - von der Opposition zur Arbeitsteilung zwischen Staat und Familie? - In: Hansel, Toni [Hrsg.]: Ganztagsschule. Halbe Sache - großer Wurf? Schulpädagogische Betrachtung eines bildungspolitischen Investitionsprogramms. Herbolzheim : Centaurus 2005, S. 199-223. - (Schulpädagogik; 7) - URN: urn:nbn:de:0111-opus-30362 - DOI: 10.25656/01:3036
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)