details
Article (from a serial) accessible via
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-326534
DOI: 10.25656/01:32653; 10.35468/6148-19
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-326534
DOI: 10.25656/01:32653; 10.35468/6148-19
Title |
Kindheitspädagogischen Fragestellungen hochschuldidaktisch durch Werkstattarbeit begegnen: Hochschullernwerkstatt FrühWerk |
---|---|
Authors |
Gels, Annika ![]() ![]() ![]() |
Source | Stadler-Altmann, Ulrike [Hrsg.]; Herrmann, Franziska [Hrsg.]; Kihm, Pascal [Hrsg.]; Schulte-Buskase, Alina [Hrsg.]: Atlas der Hochschullernwerkstätten. Ein (un-)vollständiges Kompendium. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2025, S. 256-268. - (Lernen und Studieren in Lernwerkstätten) |
Document | full text (1.281 KB) |
License of the document |
|
Keywords (German) | Hochschule; Lernwerkstatt; Frühpädagogik; Kooperation; Konzeption; Emden |
sub-discipline | Higher Education Early Childhood Education and Care |
Document type | Article (from a serial) |
ISBN | 978-3-7815-6148-9; 978-3-7815-2688-4; 9783781561489; 9783781526884 |
Language | German |
Year of creation | 2025 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Die Frühpädagogische Werkstatt (FrühWerk) ist im Bachelorstudiengang Kindheitspädagogik an der Hochschule Emden/Leer verortet. (DIPF/Orig.) |
is part of: | Atlas der Hochschullernwerkstätten. Ein (un-)vollständiges Kompendium |
Statistics | ![]() |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
Date of publication | 28.02.2025 |
Citation | Gels, Annika; Jung, Edita; Paschek, Helene: Kindheitspädagogischen Fragestellungen hochschuldidaktisch durch Werkstattarbeit begegnen: Hochschullernwerkstatt FrühWerk - In: Stadler-Altmann, Ulrike [Hrsg.]; Herrmann, Franziska [Hrsg.]; Kihm, Pascal [Hrsg.]; Schulte-Buskase, Alina [Hrsg.]: Atlas der Hochschullernwerkstätten. Ein (un-)vollständiges Kompendium. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2025, S. 256-268. - (Lernen und Studieren in Lernwerkstätten) - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-326534 - DOI: 10.25656/01:32653; 10.35468/6148-19 |