details
| Title |
Ansatz zu einer kunstsoziologischen Werkanalyse des Gemäldes „Komposition im Quadrat“ (1922) von Piet Mondrian |
|---|---|
| Author | Ritter, Bertram |
| Source | Pädagogische Korrespondenz (2004) 32, S. 50-68 |
| Document | full text (1.295 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Bild; Kunstsoziologie; Bildanalyse; Bildbetrachtung; Mondrian, Piet |
| sub-discipline | Other Thematic Areas |
| Document type | Article (journal) |
| ISSN | 0933-6389; 09336389 |
| Language | German |
| Year of creation | 2004 |
| review status | Peer-Reviewed |
| other articles of this journal | Pädagogische Korrespondenz Jahr: 2004 |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Date of publication | 19.08.2013 |
| Citation | Ritter, Bertram: Ansatz zu einer kunstsoziologischen Werkanalyse des Gemäldes „Komposition im Quadrat“ (1922) von Piet Mondrian - In: Pädagogische Korrespondenz (2004) 32, S. 50-68 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-80528 - DOI: 10.25656/01:8052 |