details
| Title |
Soll die Didaktik konstruktivistisch werden? |
|---|---|
| Author | Kuhl, André M. |
| Source | Pädagogische Korrespondenz (1993) 12, S. 36-55 |
| Document | full text (2.059 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Lerntheorie; Didaktik; Lernzielorientierter Unterricht; Unterrichtsmaterial; Konstruktivismus |
| sub-discipline | Teaching Didactics/General Educational Topics |
| Document type | Article (journal) |
| ISSN | 0933-6389; 09336389 |
| Language | German |
| Year of creation | 1993 |
| review status | Peer-Reviewed |
| other articles of this journal | Pädagogische Korrespondenz Jahr: 1993 |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Date of publication | 23.05.2014 |
| Citation | Kuhl, André M.: Soll die Didaktik konstruktivistisch werden? - In: Pädagogische Korrespondenz (1993) 12, S. 36-55 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-90255 - DOI: 10.25656/01:9025 |