search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
Title
Elisabeth Grünewald-Huber, unter Mitarbeit von Anita Brauchli Bakker: Koedukation und Gleichstellung. Eine Untersuchung zum Verhältnis der Geschlechter in der Schule. Zürich: Rüegger 1997. [Rezension]
Author
SourceZeitschrift für Pädagogik 45 (1999) 3, S. 414-417 ZDB
Document
License of the document In copyright
Keywords (German)Rezension; Koedukation; Junge; Mädchen; Gleichstellung; Geschlechterbeziehung; Geschlechterverteilung
sub-disciplineCurriculum and Teaching / School Pedagogy
Gender Studies and Education
Document typeArticle (journal)
ISSN0044-3247
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Brauchli Bakker: Koedukation und Gleichstellung. Eine Untersuchung zum Verhältnis der Geschlechter in der Schule. Zürich: Rüegger 1997. 310 S.
other articles of this journalZeitschrift für Pädagogik Jahr: 1999
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication09.02.2016
Suggested CitationDrerup, Heiner: Elisabeth Grünewald-Huber, unter Mitarbeit von Anita Brauchli Bakker: Koedukation und Gleichstellung. Eine Untersuchung zum Verhältnis der Geschlechter in der Schule. Zürich: Rüegger 1997. [Rezension] - In: Zeitschrift für Pädagogik 45 (1999) 3, S. 414-417 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-117141
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)