search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible at
URN:
TitlePeter Fauser/Jürgen John/Rüdiger Stutz (Hrsg.): Peter Petersen und die Jenaplan-Pädagogik. Historische und aktuelle Perspektiven. Stuttgart: Franz Steiner Verlag, 2012. [Rezension]
Author
SourceZeitschrift für Pädagogik 59 (2013) 5, S. 784-787 ZDB
Document
Keywords (German)Rezension; Petersen, Peter; Jenaplan; Jenaplan-Schule; Reformpädagogik; Bildungsgeschichte
sub-disciplineHistory of Education
General Educational Science
Document typeArticle (journal)
ISSN0044-3247
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Peter Fauser/Jürgen John/Rüdiger Stutz (Hrsg.): Peter Petersen und die Jenaplan-Pädagogik. Historische und aktuelle Perspektiven. Stuttgart: Franz Steiner Verlag, 2012. ISBN 978-3-515-10208-7
other articles of this journalZeitschrift für Pädagogik Jahr: 2013
Statistics Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication06.04.2016
Suggested CitationTenorth, Heinz-Elmar: Peter Fauser/Jürgen John/Rüdiger Stutz (Hrsg.): Peter Petersen und die Jenaplan-Pädagogik. Historische und aktuelle Perspektiven. Stuttgart: Franz Steiner Verlag, 2012. [Rezension] - In: Zeitschrift für Pädagogik 59 (2013) 5, S. 784-787 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-119926
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)