search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
DOI:
Title
Lehrerbildung als Teil einer konsequenten Doppelqualifizierung. Stichworte zu einer allmählichen Entwicklung im Sinne einer Synthese
Author
SourceBeiträge zur Lehrerbildung 3 (1985) 1, S. 55-62 ZDB
Document  (789 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)Lehrerausbildung; Curriculum; Professionalisierung; Doppelqualifikation; Reform; Schweiz
sub-disciplineCurriculum and Teaching / School Pedagogy
Document typeArticle (journal)
ISSN0259-353X
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
other articles of this journalBeiträge zur Lehrerbildung Jahr: 1985
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication04.05.2017
CitationAlbisser, Stefan: Lehrerbildung als Teil einer konsequenten Doppelqualifizierung. Stichworte zu einer allmählichen Entwicklung im Sinne einer Synthese - In: Beiträge zur Lehrerbildung 3 (1985) 1, S. 55-62 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-130859 - DOI: 10.25656/01:13085
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)