search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (from a serial) accessible at
URN:
TitleThesen zur wissenschaftlichen Begleitung von Versuchen und Modellen im Bildungssystem
Authors ;
SourceWulf, Christoph [Hrsg.]: Evaluation. Beschreibung und Bewertung von Unterricht, Curricula und Schulversuchen. München : R. Piper & Co. Verlag 1972, S. 344-353. - (Erziehung in Wissenschaft und Praxis; 18)
Document
Keywords (German)Wissenschaftliche Begleitung; Modellversuch; Bildungssystem; Evaluation
sub-disciplineEmpirical Educational Research
Document typeArticle (from a serial)
ISBN3-492-01985-4
LanguageGerman
Year of creation
review statusPublishing House Lectorship
is part of:Evaluation. Beschreibung und Bewertung von Unterricht, Curricula und Schulversuchen
Statistics Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Purchase orderCheck the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German)
Date of publication15.02.2008
Suggested CitationNagel, Klaus; Preuss-Lausitz, Ulf: Thesen zur wissenschaftlichen Begleitung von Versuchen und Modellen im Bildungssystem - In: Wulf, Christoph [Hrsg.]: Evaluation. Beschreibung und Bewertung von Unterricht, Curricula und Schulversuchen. München : R. Piper & Co. Verlag 1972, S. 344-353. - (Erziehung in Wissenschaft und Praxis; 18) - URN: urn:nbn:de:0111-opus-14340
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)