search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
DOI:
Title
Fröbels Pädagogik. Verstehen, interpretieren, weiterführen
Author GND-ID
SourceMitteilungsblatt des Förderkreises Bibliothek für Bildungsgeschichtliche Forschung e.V. 13 (2002) 2, S. 6-9 ZDB
Document  (487 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)Fröbel-Pädagogik; Pädagogik; Forschung; Bildungsgeschichte; Rezeption; Geschichte <Histor>; Internationale Konferenz; Bibliothek für Bildungsgeschichtliche Forschung; Fröbel, Friedrich Wilhelm August; Berlin
sub-disciplineHistory of Education
General Educational Science
Document typeArticle (journal)
ISSN1860-3084
LanguageGerman
Year of creation
review statusPublishing House Lectorship
other articles of this journalMitteilungsblatt des Förderkreises Bibliothek für Bildungsgeschichtliche Forschung e.V. Jahr: 2002
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication25.10.2018
CitationGehlen, Gabriele: Fröbels Pädagogik. Verstehen, interpretieren, weiterführen - In: Mitteilungsblatt des Förderkreises Bibliothek für Bildungsgeschichtliche Forschung e.V. 13 (2002) 2, S. 6-9 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-158955 - DOI: 10.25656/01:15895
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)