search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
Title
Karsten Kenklies / Maximilian Waldmann (Hrsg.): Queer Pädagogik. Annäherungen an ein Forschungsfeld. Bad Heilbrunn: Klinkhardt 2017 (238 S.) [Rezension]
Author GND-ID
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 16 (2017) 3 ZDB
Document
License of the document In copyright
Keywords (German)Rezension; Pädagogik; Wissenschaft; Forschung; Geschlechterforschung; Forschungsbereich; Begriff; Methode; Gegenstand; Gender; Homosexualität; Schule; Raum; Rassismus; Altenarbeit; Leiblichkeit; Alterität; Fremdheit; Theorie; Praxis; Aufsatzsammlung
sub-disciplineGeneral Educational Science
Gender Studies and Education
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Karsten Kenklies / Maximilian Waldmann (Hrsg.): Queer Pädagogik. Annäherungen an ein Forschungsfeld. Bad Heilbrunn: Klinkhardt 2017 (238 S.; ISBN 978-3-7815-2137-7; 18,90 EUR).
other articles of this journalErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2017
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication22.10.2020
Suggested CitationBach, Clemens: Karsten Kenklies / Maximilian Waldmann (Hrsg.): Queer Pädagogik. Annäherungen an ein Forschungsfeld. Bad Heilbrunn: Klinkhardt 2017 (238 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 16 (2017) 3 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-208356
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)