details
Monograph, Collected Work or primary publication accessible via
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-219703
DOI: 10.25656/01:21970
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-219703
DOI: 10.25656/01:21970
Title |
Hinweise zur Anonymisierung von quantitativen Daten |
---|---|
Authors | Ebel, Thomas ; Meyermann, Alexia |
Source | Frankfurt am Main : DIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation 2015, 11 S. - (forschungsdaten bildung informiert; 3) |
Edition | Version 1.2 |
Document | full text (268 KB) |
License of the document | |
Keywords (German) | Bildungsforschung; Daten; Empirische Forschung; Interview; Qualitative Forschung; Videoaufzeichnung |
sub-discipline | Empirical Educational Research |
Document type | Monograph, Collected Work or primary publication |
Language | German |
Year of creation | 2015 |
review status | Review Status Unknown |
Abstract (German): | Das vorliegende Dokument soll Forscherinnen und Forschern als eine praktisch orientierte Handreichung bei der Anonymisierung quantitativer Daten dienen. (DIPF/Autor) |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 29.03.2022 |
Citation | Ebel, Thomas; Meyermann, Alexia: Hinweise zur Anonymisierung von quantitativen Daten. Frankfurt am Main : DIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation 2015, 11 S. - (forschungsdaten bildung informiert; 3) - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-219703 - DOI: 10.25656/01:21970 |