Suche

Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Detailanzeige

Titel
Playing the long game. Rethinking education for sustainability. A reply to Su and Su and Niebert
Autor
Originalveröffentlichungon education. Journal for research and debate 2 (2019) 4, 3 S. ZDB
gehört zu:Why solving intergenerational injustice through education does not work
Effective sustainability education is political education
Transformation and participation. A reply to Niebert and Van Dijk
Dokument  (225 KB)
Lizenz des Dokumentes Lizenz-Logo 
Schlagwörter (Deutsch)
Teildisziplin
DokumentartAufsatz (Zeitschrift)
ISSN2571-7855; 25717855
SpracheEnglisch
Erscheinungsjahr
Begutachtungsstatus(Verlags-)Lektorat
weitere Beiträge dieser Zeitschrift
Statistik
Prüfsummen
Eintrag erfolgte am01.09.2023
Quellenangabevan Dijk, Nicky: Playing the long game. Rethinking education for sustainability. A reply to Su and Su and Niebert - In: on education. Journal for research and debate 2 (2019) 4, 3 S. - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-230442 - DOI: 10.25656/01:23044; 10.17899/ON_ED.2019.4.9
Dateien exportieren

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen