Detailanzeige
Aufsatz (Zeitschrift) zugänglich unter
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-230442
DOI: 10.25656/01:23044; 10.17899/ON_ED.2019.4.9
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-230442
DOI: 10.25656/01:23044; 10.17899/ON_ED.2019.4.9
Titel |
Playing the long game. Rethinking education for sustainability. A reply to Su and Su and Niebert |
---|---|
Autor | van Dijk, Nicky |
Originalveröffentlichung | on education. Journal for research and debate 2 (2019) 4, 3 S. |
gehört zu: | Why solving intergenerational injustice through education does not work |
Effective sustainability education is political education | |
Transformation and participation. A reply to Niebert and Van Dijk | |
Dokument | Volltext (225 KB) |
Lizenz des Dokumentes | |
Schlagwörter (Deutsch) | Umweltbildung; Bildungssystem; Gesellschaftlicher Wandel; Nachhaltigkeit; Umweltbewusstsein; Kommentar |
Teildisziplin | Allgemeine Erziehungswissenschaft Umweltpädagogik |
Dokumentart | Aufsatz (Zeitschrift) |
ISSN | 2571-7855; 25717855 |
Sprache | Englisch |
Erscheinungsjahr | 2019 |
Begutachtungsstatus | (Verlags-)Lektorat |
weitere Beiträge dieser Zeitschrift | on education. Journal for research and debate Jahr: 2019 |
Statistik | Anzahl der Zugriffe auf dieses Dokument |
Prüfsummen | Prüfsummenvergleich als Unversehrtheitsnachweis |
Eintrag erfolgte am | 01.09.2023 |
Quellenangabe | van Dijk, Nicky: Playing the long game. Rethinking education for sustainability. A reply to Su and Su and Niebert - In: on education. Journal for research and debate 2 (2019) 4, 3 S. - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-230442 - DOI: 10.25656/01:23044; 10.17899/ON_ED.2019.4.9 |