Suche

Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Detailanzeige

Titel
Reply. Response to Kwok Kuen Tsang's 'Ideological disempowerment of teachers'
Autor
Originalveröffentlichungon education. Journal for research and debate 2 (2019) 5, 2 S. ZDB
gehört zu:Ideological disempowerment of teachers
Dokument  (270 KB)
Lizenz des Dokumentes Lizenz-Logo 
Schlagwörter (Deutsch)
Teildisziplin
DokumentartAufsatz (Zeitschrift)
ISSN2571-7855; 25717855
SpracheEnglisch
Erscheinungsjahr
Begutachtungsstatus(Verlags-)Lektorat
Abstract (Englisch):In this article the author examines Kwok Kuen Tsang's article on the ideological disempowerment of educators and relates to it research on emotional labour in education. It also reflects on the educational implications of the observation of ideological disempowerment of educators. It emphasises the need for democratisation of education so that educators can be at the frontline of discussions and commitments to wellbeing, of students and educators alike, in education. (DIPF/Orig.)
weitere Beiträge dieser Zeitschrift
Statistik
Prüfsummen
Eintrag erfolgte am07.05.2024
QuellenangabeJackson, Liz: Reply. Response to Kwok Kuen Tsang's 'Ideological disempowerment of teachers' - In: on education. Journal for research and debate 2 (2019) 5, 2 S. - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-230518 - DOI: 10.25656/01:23051; 10.17899/ON_ED.2019.5.7
Dateien exportieren

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen