search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible at
URN:
Title
Die Pädagogik im Bann empirischer Mythen. Wie aus empirischen Vermutungen scheinbare pädagogische Gewissheit wird
Author
SourcePädagogische Korrespondenz (2004) 32, S. 39-49 ZDB
Document
Keywords (German)Pädagogik; Bildungsforschung; Empirie; Unterrichtsforschung; Empirische Forschung; Pädagogische Forschung
sub-disciplineEmpirical Educational Research
Document typeArticle (journal)
ISSN0933-6389
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
other articles of this journalPädagogische Korrespondenz Jahr: 2004
Statistics Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication19.08.2013
Suggested CitationRauin, Udo: Die Pädagogik im Bann empirischer Mythen. Wie aus empirischen Vermutungen scheinbare pädagogische Gewissheit wird - In: Pädagogische Korrespondenz (2004) 32, S. 39-49 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-80482
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)