search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible at
URN:
Title
Reinhard Fatke/Horst Scarbath (Hrsg.): Pioniere Psychoanalytischer Pädagogik. Erziehungskonzeptionen und Praxis. Bd. 27.) Frankfurt a.M./Bern: Lang 1995 [Rezension]
Author
SourceZeitschrift für Pädagogik 43 (1997) 3, S. 485-488 ZDB
Document
Keywords (German)Rezension; Psychoanalytische Pädagogik; Pädagogische Psychologie; 20. Jahrhundert; Historische Psychologie
sub-disciplineHistory of Education
Educational Psychology
Document typeArticle (journal)
ISSN0044-3247
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Reinhard Fatke/Horst Scarbath (Hrsg.): Pioniere Psychoanalytischer Pädagogik. Erziehungskonzeptionen und Praxis. Bd. 27.) Frankfurt a.M./Bern: Lang 1995, 128 S.
other articles of this journalZeitschrift für Pädagogik Jahr: 1997
Statistics Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication01.07.2015
Suggested CitationMoll, Jeanne: Reinhard Fatke/Horst Scarbath (Hrsg.): Pioniere Psychoanalytischer Pädagogik. Erziehungskonzeptionen und Praxis. Bd. 27.) Frankfurt a.M./Bern: Lang 1995 [Rezension] - In: Zeitschrift für Pädagogik 43 (1997) 3, S. 485-488 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-108846
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)