search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
DOI:
Title
Karl-Heinz Arnold / Tina Hascher / Rudolf Messner / Alois Niggli / Jean-Luc Patry / Sibylle Rahm: Empowerment durch Schulpraktika. Bad Heilbrunn: Klinkhardt 2011 [Rezension]
Author
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 11 (2012) 4 ZDB
Document  (164 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)Rezension; Schulpraktikum; Lehrerbildung; Hochschulbildung; Empowerment; Praxisbezug; Lehramtsstudiengang
sub-disciplineHigher Education
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Karl-Heinz Arnold / Tina Hascher / Rudolf Messner / Alois Niggli / Jean-Luc Patry / Sibylle Rahm: Empowerment durch Schulpraktika, Bad Heilbrunn: Klinkhardt 2011 (279 S.; ISBN 978-3-7815-1780-6)
other articles of this journalErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2012
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication17.06.2016
CitationZaremba, Gabriela: Karl-Heinz Arnold / Tina Hascher / Rudolf Messner / Alois Niggli / Jean-Luc Patry / Sibylle Rahm: Empowerment durch Schulpraktika. Bad Heilbrunn: Klinkhardt 2011 [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 11 (2012) 4 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-121421 - DOI: 10.25656/01:12142
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)