search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
Title
Ada Sasse: Sonderschüler und Sonderschulen im ländlichen Raum. Zwischen Tradition und Moderne. Bad Heilbrunn: Klinkhardt 2005 (207 S.) [Rezension]
Author GND-ID
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 4 (2005) 5 ZDB
Document
License of the document In copyright
Keywords (German)Rezension; Pädagogik; Kind; Schüler; Behinderung; Sonderschule; Sonderpädagogik; Raum; Ländlicher Raum; Professionalisierung; Zentralisierung; Geschichte <Histor>; Angebot; Nutzer; Neuorientierung; Mecklenburg-Vorpommern; Deutschland
sub-disciplineHistory of Education
Special Education
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Ada Sasse: Sonderschüler und Sonderschulen im ländlichen Raum. Zwischen Tradition und Moderne. Bad Heilbrunn: Klinkhardt 2005 (207 S.; ISBN 3-7815-1380-7; 28,00 EUR).
other articles of this journalErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2005
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication08.10.2020
Suggested CitationKetelhut, Klemens: Ada Sasse: Sonderschüler und Sonderschulen im ländlichen Raum. Zwischen Tradition und Moderne. Bad Heilbrunn: Klinkhardt 2005 (207 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 4 (2005) 5 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-12339
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)