details
| Title |
Welches Wissen, welche Bildung? Aktuelle Entwicklungen in der Umweltbildung |
|---|---|
| Author | Kyburz-Graber, Regula |
| Source | Beiträge zur Lehrerbildung 22 (2004) 1, S. 83-94 |
| Document | full text (817 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Lehrerbildung; Umweltbildung; Curriculum |
| sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
| Document type | Article (journal) |
| ISSN | 0259-353X; 0259353X |
| Language | German |
| Year of creation | 2004 |
| review status | Peer-Reviewed |
| other articles of this journal | Beiträge zur Lehrerbildung Jahr: 2004 |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Date of publication | 04.05.2017 |
| Citation | Kyburz-Graber, Regula: Welches Wissen, welche Bildung? Aktuelle Entwicklungen in der Umweltbildung - In: Beiträge zur Lehrerbildung 22 (2004) 1, S. 83-94 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-135416 - DOI: 10.25656/01:13541 |