search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
DOI:
Title
Schulen als gesellschaftliche Einrichtungen: "Theorie der Schule" für die Lehrerinnen- und Lehrerbildung
Author
SourceBeiträge zur Lehrerbildung 22 (2004) 3, S. 347-352 ZDB
Document
License of the document In copyright
Keywords (German)Lehrerbildung; Schultheorie
sub-disciplineCurriculum and Teaching / School Pedagogy
Document typeArticle (journal)
ISSN0259-353X
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
other articles of this journalBeiträge zur Lehrerbildung Jahr: 2004
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication04.05.2017
Suggested CitationTremp, Peter: Schulen als gesellschaftliche Einrichtungen: "Theorie der Schule" für die Lehrerinnen- und Lehrerbildung - In: Beiträge zur Lehrerbildung 22 (2004) 3, S. 347-352 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-135554 - DOI: 10.25656/01:13555
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)