details
| Title |
Modularisierung als curriculares Ordnungsprinzip in der Lehrerinnen- und Lehrerbildung – zur Einleitung in den Themenschwerpunkt |
|---|---|
| Author | Tremp, Peter |
| Source | Beiträge zur Lehrerbildung 24 (2006) 3, S. 286-294 |
| Document | full text (764 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Lehrerbildung; Modularisierung; Curriculum |
| sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
| Document type | Article (journal) |
| ISSN | 0259-353X; 0259353X |
| Language | German |
| Year of creation | 2006 |
| review status | Peer-Reviewed |
| other articles of this journal | Beiträge zur Lehrerbildung Jahr: 2006 |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Date of publication | 04.05.2017 |
| Citation | Tremp, Peter: Modularisierung als curriculares Ordnungsprinzip in der Lehrerinnen- und Lehrerbildung – zur Einleitung in den Themenschwerpunkt - In: Beiträge zur Lehrerbildung 24 (2006) 3, S. 286-294 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-135861 - DOI: 10.25656/01:13586 |