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Original Title
Zur gesellschaftspolitischen Bedeutung Freier Schulen
Parallel titleOn the political significance of private schools
Author GND-ID
SourceZeitschrift für Pädagogik 26 (1980) 5, S. 789-794 ZDB
Document  (646 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)Bildungspolitik; Bildungssystem; Schule; Schulverwaltung; Privatschule; Trägerschaft; Freie Trägerschaft; Staat; Rechtsstaat; Gesellschaft; Demokratie; Verfassung; Freiheit; Freiheitlich-demokratische Grundordnung; Pluralismus; Gesellschaftspolitik
sub-disciplineCurriculum and Teaching / School Pedagogy
Organisation of Education, Educational Planning, Educational Legislation
Document typeArticle (journal)
ISSN0044-3247
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
other articles of this journalZeitschrift für Pädagogik Jahr: 1980
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Date of publication18.03.2021
CitationMikat, Paul: Zur gesellschaftspolitischen Bedeutung Freier Schulen - In: Zeitschrift für Pädagogik 26 (1980) 5, S. 789-794 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-141243 - DOI: 10.25656/01:14124
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