search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Original Title
Verfolgte Pädagogen und verdrängte Reformpädagogik. Ein Literaturbericht
Parallel titleThe prosecution of educators and the suppression of reform initiatives. A survey of recent literature
Author
SourceZeitschrift für Pädagogik 32 (1986) 3, S. 345-360 ZDB
Document  (1.335 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN0044-3247; 00443247
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication03.12.2019
CitationKeim, Wolfgang: Verfolgte Pädagogen und verdrängte Reformpädagogik. Ein Literaturbericht - In: Zeitschrift für Pädagogik 32 (1986) 3, S. 345-360 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-143922 - DOI: 10.25656/01:14392
export files

share content at social platforms