details
| Title |
Die Entwicklung der Dänischen Öffentlichen Schule zu Einer Schule für alle |
|---|---|
| Author | Carle, Ursula |
| Source | Carle, Ursula [Hrsg.]: Gesunde Schule. Öffnung - Kooperation - Bewegung - Integration. Beiträge zur Tagung "Gesunde Schule", Februar 1995 an der Universität Osnabrück. Osnabrück : Univ., FB 3 1995, S. 247-249. - (Schriftenreihe des Fachbereiches Erziehungs- und Kulturwissenschaften; 14) |
| Document | full text (45 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Integration; Integrative Behindertenpädagogik; Öffentliche Schule; Dänemark; Geschichte |
| sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Special Education |
| Document type | Article (from a serial) |
| ISBN | 3-923486-22-7; 3923486227 |
| Language | German |
| Year of creation | 1995 |
| review status | Publishing House Lectorship |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
| Date of publication | 03.03.2008 |
| Citation | Carle, Ursula: Die Entwicklung der Dänischen Öffentlichen Schule zu Einer Schule für alle - In: Carle, Ursula [Hrsg.]: Gesunde Schule. Öffnung - Kooperation - Bewegung - Integration. Beiträge zur Tagung "Gesunde Schule", Februar 1995 an der Universität Osnabrück. Osnabrück : Univ., FB 3 1995, S. 247-249. - (Schriftenreihe des Fachbereiches Erziehungs- und Kulturwissenschaften; 14) - URN: urn:nbn:de:0111-opus-14767 - DOI: 10.25656/01:1476 |