search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible at
URN:
Title
Palowski, Monika/Boller, Sebastian/Müller, Marlene: Oberstufe aus Schülersicht. Klassenwiederholung und individuelle Förderung in der Sekundarstufe II. 2., überarbeitete Auflage. Wiesbaden: Springer VS 2013. [Rezension]
Author GND-ID
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 13 (2014) 5 ZDB
Document
Keywords (German)Rezension; Individuelle Förderung; Schule; Oberstufe; Sekundarstufe II; Schüler; Schülerperspektive; Sitzen bleiben; Empirische Forschung; Deutschland
sub-disciplineEmpirical Educational Research
Curriculum and Teaching / School Pedagogy
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Monika Palowski / Sebastian Boller / Marlene Müller: Oberstufe aus Schülersicht. Klassenwiederholung und individuelle Förderung in der Sekundarstufe II. 2., überarbeitete Auflage, Wiesbaden: Springer VS 2013, 198 S. ISBN 978-3-658-03635-5
publisher's URLhttp://www.klinkhardt.de/ewr/978365803635.html
other articles of this journalErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2014
Statistics Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication18.12.2017
Suggested CitationBrahm, Grit Im: Palowski, Monika/Boller, Sebastian/Müller, Marlene: Oberstufe aus Schülersicht. Klassenwiederholung und individuelle Förderung in der Sekundarstufe II. 2., überarbeitete Auflage. Wiesbaden: Springer VS 2013. [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 13 (2014) 5 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-151024
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)