search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
DOI:
Title
Sektion Sozialpädagogik und Pädagogik der frühen Kindheit (Hg.): Konsens und Kontroversen. Sozialpädagogik und Pädagogik der frühen Kindheit im Dialog. Weinheim/Basel: Beltz Juventa 2013. [Rezension]
Author GND-ID
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 13 (2014) 6 ZDB
Document  (141 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)Rezension; Elementarpädagogik; Pädagogik; Sozialpädagogik; Frühe Kindheit; Bildungstheorie; Akademisierung; Professionalisierung; Kindheitsforschung
sub-disciplineSocial Work and Social Pedagogy
Early Childhood Education and Care
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677; 16130677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Sektion Sozialpädagogik und Pädagogik der frühen Kindheit (Hrsg.): Konsens und Kontroversen. Sozialpädagogik und Pädagogik der frühen Kindheit im Dialog. Weinheim / Basel: Beltz Juventa 2013, 254 S. ISBN 978-3-7799-1238-5
publisher's URLhttp://www.klinkhardt.de/ewr/978377991238.html
other articles of this journalErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2014
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication03.04.2018
CitationWustmann, Cornelia: Sektion Sozialpädagogik und Pädagogik der frühen Kindheit (Hg.): Konsens und Kontroversen. Sozialpädagogik und Pädagogik der frühen Kindheit im Dialog. Weinheim/Basel: Beltz Juventa 2013. [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 13 (2014) 6 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-153307 - DOI: 10.25656/01:15330
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)