details
Article (journal) accessible via
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-161674
DOI: 10.25656/01:16167; 10.3224/ezw.v29i2.04
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-161674
DOI: 10.25656/01:16167; 10.3224/ezw.v29i2.04
| Title |
Wie offen können und dürfen Forschungsdaten sein? |
|---|---|
| Authors |
Gerecht, Marius |
| Source | Erziehungswissenschaft 29 (2018) 57, S. 29-36 |
| Document | full text (291 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Forschungsdaten; Empirische Forschung; Bildungsforschung; Open Access; Forschungsergebnis; Infrastruktur; Kooperation; Zugang; Deutschland |
| sub-discipline | Empirical Educational Research Other Thematic Areas |
| Document type | Article (journal) |
| ISSN | 0938-5363; 09385363 |
| Language | German |
| Year of creation | 2018 |
| review status | Publishing House Lectorship |
| Abstract (German): | Die Autoren erläutern den Status Quo der Forschungsdateninfrastruktur in der Empirischen Bildungsforschung in Deutschland. (DIPF/Ban) |
| other articles of this journal | Erziehungswissenschaft Jahr: 2018 |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Date of publication | 21.12.2018 |
| Citation | Gerecht, Marius; Kminek, Helge: Wie offen können und dürfen Forschungsdaten sein? - In: Erziehungswissenschaft 29 (2018) 57, S. 29-36 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-161674 - DOI: 10.25656/01:16167; 10.3224/ezw.v29i2.04 |