search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
DOI:
Title
Wie offen können und dürfen Forschungsdaten sein?
Authors GND-ID; GND-ID
SourceErziehungswissenschaft 29 (2018) 57, S. 29-36 ZDB
Document  (291 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)Forschungsdaten; Empirische Forschung; Bildungsforschung; Open Access; Forschungsergebnis; Infrastruktur; Kooperation; Zugang; Deutschland
sub-disciplineEmpirical Educational Research
Other Thematic Areas
Document typeArticle (journal)
ISSN0938-5363
LanguageGerman
Year of creation
review statusPublishing House Lectorship
Abstract (German):Die Autoren erläutern den Status Quo der Forschungsdateninfrastruktur in der Empirischen Bildungsforschung in Deutschland. (DIPF/Ban)
other articles of this journalErziehungswissenschaft Jahr: 2018
additional URLsDOI: 10.3224/ezw.v29i2.04
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication21.12.2018
CitationGerecht, Marius; Kminek, Helge: Wie offen können und dürfen Forschungsdaten sein? - In: Erziehungswissenschaft 29 (2018) 57, S. 29-36 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-161674 - DOI: 10.25656/01:16167
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)