search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Monograph, Collected Work or primary publication accessible at
URN:
Title
Selbstevaluation von und für Schüler/-innen
Authors ;
SourceBerlin : BLK 2004, 11 S. - (Demokratiebausteine)
Document
License of the document In copyright
Keywords (German)Schüler; Kompetenz; Demokratisch Handeln; Sekundarstufe II; Partizipation; Grundschule; Berufsbildung; Sekundarstufe I; Feed-back; Selbstevaluation
sub-disciplineCurriculum and Teaching / School Pedagogy
Document typeMonograph, Collected Work or primary publication
LanguageGerman
Year of creation
review statusReview Status Unknown
Abstract (German):Selbstevaluation ist nicht nur etwas für Erwachsene! Auch Kinder und Jugendliche wollen und sollten ihre Lern- und Arbeitsprozesse sowie ihre Lebensverhältnisse in der Schule mitgestalten können. Im Baustein "Selbstevaluation von und für Schüler/-innen" finden Sie eine kompakte Einführung sowie eine Fülle von kommentierten, mit deren Hilfe Schüler/-innen Evaluationen durchführen können.
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication25.08.2008
Suggested CitationSchroeter, Kirsten; Diemer, Tobias: Selbstevaluation von und für Schüler/-innen. Berlin : BLK 2004, 11 S. - (Demokratiebausteine) - URN: urn:nbn:de:0111-opus-1849
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)