search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
DOI:
Title
Dominik Krinninger: Freundschaft, Intersubjektivität und Erfahrung. Empirische und begriffliche Untersuchungen zu einer sozialen Theorie der Bildung. Bielefeld: transcript 2009 (275 S.) [Rezension]
Author GND-ID
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 9 (2010) 5 ZDB
Document  (215 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)Rezension; Bildung; Bildungsforschung; Erfahrung; Sozialität; Freundschaft; Ästhetische Bildung; Geschmack
sub-disciplineSocial Work and Social Pedagogy
Philosophy of Education
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Dominik Krinninger: Freundschaft, Intersubjektivität und Erfahrung. Empirische und begriffliche Untersuchungen zu einer sozialen Theorie der Bildung. Bielefeld: transcript 2009 (275 S.; ISBN 978-3-8376-1287-5; 30,80 EUR).
other articles of this journalErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2010
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication02.04.2020
CitationSchenk, Sabrina: Dominik Krinninger: Freundschaft, Intersubjektivität und Erfahrung. Empirische und begriffliche Untersuchungen zu einer sozialen Theorie der Bildung. Bielefeld: transcript 2009 (275 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 9 (2010) 5 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-187057 - DOI: 10.25656/01:18705
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)