search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
DOI:
Title
Fuchs, Leonie: Räume, zurechtgemacht und zurechtgelebt. Eine empirische Studie zur schulischen Raumkultur. Tübingen: Tübinger Vereinigung für Volkskunde e.V. 2010 (196 S.) [Annotation]
Author GND-ID
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 9 (2010) 5 ZDB
Document
License of the document In copyright
Keywords (German)Annotation; Rezension; Kulturwissenschaft; Empirische Untersuchung; Schule; Raum; Raumgestaltung; Fallstudie
sub-disciplineEmpirical Educational Research
Curriculum and Teaching / School Pedagogy
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Annotation zu: Fuchs, Leonie: Räume, zurechtgemacht und zurechtgelebt. Eine empirische Studie zur schulischen Raumkultur. Tübingen: Tübinger Vereinigung für Volkskunde e.V. 2010 (196 S.; ISBN 978-3-9325-1262-9; 15,00 EUR).
other articles of this journalErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2010
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication02.04.2020
Suggested CitationZschiesche, Barbara: Fuchs, Leonie: Räume, zurechtgemacht und zurechtgelebt. Eine empirische Studie zur schulischen Raumkultur. Tübingen: Tübinger Vereinigung für Volkskunde e.V. 2010 (196 S.) [Annotation] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 9 (2010) 5 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-187155 - DOI: 10.25656/01:18715
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)