details
Title |
Nicole Hollenbach / Klaus-Jürgen Tillmann (Hrsg.): Teacher Research and School Development. German Approaches and International Perspectives. Opladen: Barbara Budrich 2011 (256 S.) [Rezension] |
---|---|
Author | Buchholtz, Christiane |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 10 (2011) 5 ![]() |
Document | full text (221 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Erziehungswissenschaft; Forschung; Methode; Schulentwicklung; Laborschule; Lehrer; Lehrerbildung; Geschichte <Histor>; Training; Management; Ausbildung; Internationaler Vergleich; Jahr 2007; Habitus; Kongress; Konzeption; Qualitätssicherung; Belgien; Bielefeld; Deutschland; Großbritannien; Niederlande; Nordrhein-Westfalen; Österreich; Reform; Schule; Aktionsforschung |
sub-discipline | Intercultural and International Comparative Educational Research Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2011 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Nicole Hollenbach / Klaus-Jürgen Tillmann (Hrsg.): Teacher Research and School Development. German Approaches and International Perspectives. Opladen: Barbara Budrich 2011 (256 S.; ISBN 978-3-8664-9352-0; 29,90 EUR). |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2011 |
Statistics | ![]() |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 04.03.2020 |
Citation | Buchholtz, Christiane: Nicole Hollenbach / Klaus-Jürgen Tillmann (Hrsg.): Teacher Research and School Development. German Approaches and International Perspectives. Opladen: Barbara Budrich 2011 (256 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 10 (2011) 5 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-187898 - DOI: 10.25656/01:18789 |