details
| Title |
Bewegungen: Viele Gemeinsamkeiten und noch mehr Unterschiede |
|---|---|
| Author |
Meyer-Drawe, Käte |
| Source | van Ackeren, Isabell [Hrsg.]; Bremer, Helmut [Hrsg.]; Kessl, Fabian [Hrsg.]; Koller, Hans Christoph [Hrsg.]; Pfaff, Nicolle [Hrsg.]; Rotter, Caroline [Hrsg.]; Klein, Dominique [Hrsg.]; Salaschek, Ulrich [Hrsg.]: Bewegungen. Beiträge zum 26. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft. Opladen; Berlin; Toronto : Verlag Barbara Budrich 2020, S. 17-30. - (Schriften der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft (DGfE)) |
| Document | full text (1.087 KB) |
| License of the document |
|
| Keywords (German) | Kongress; Konferenz; Thema; Bewegung <Phys>; Bewegung <Motorische>; Bewegung <Pol>; Begriffsbestimmung; Begriffsanalyse; Pädagogik; Erziehungswissenschaft |
| sub-discipline | General Educational Science Philosophy of Education |
| Document type | Article (from a serial) |
| ISBN | 978-3-8474-1553-4; 978-3-8474-2385-0 ; 9783847415534; 9783847423850 |
| Language | German |
| Year of creation | 2020 |
| review status | Publishing House Lectorship |
| is part of: | Bewegungen. Beiträge zum 26. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
| Date of publication | 04.05.2020 |
| Citation | Meyer-Drawe, Käte: Bewegungen: Viele Gemeinsamkeiten und noch mehr Unterschiede - In: van Ackeren, Isabell [Hrsg.]; Bremer, Helmut [Hrsg.]; Kessl, Fabian [Hrsg.]; Koller, Hans Christoph [Hrsg.]; Pfaff, Nicolle [Hrsg.]; Rotter, Caroline [Hrsg.]; Klein, Dominique [Hrsg.]; Salaschek, Ulrich [Hrsg.]: Bewegungen. Beiträge zum 26. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft. Opladen; Berlin; Toronto : Verlag Barbara Budrich 2020, S. 17-30. - (Schriften der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft (DGfE)) - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-192307 - DOI: 10.25656/01:19230 |