search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible at
URN:
TitleGrissemann, H. (1996): Dyskalkulie heute. Sonderpädagogische Integration auf dem Prüfstand. Bern: Huber (109 Seiten; DM 29,80) [Rezension]
Author
SourcePraxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 46 (1997) 9, S. 675-676 ZDB
Document
Keywords (German)Rezension; Dyskalkulie; Forschungsbericht
sub-disciplineSpecial Needs Education
Educational Psychology
Document typeArticle (journal)
ISSN0032-7034
LanguageGerman
Year of creation
review statusPublishing House Lectorship
other articles of this journalPraxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie Jahr: 1997
Statistics Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication20.04.2010
Suggested CitationIrblich, Cornelia: Grissemann, H. (1996): Dyskalkulie heute. Sonderpädagogische Integration auf dem Prüfstand. Bern: Huber (109 Seiten; DM 29,80) [Rezension] - In: Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 46 (1997) 9, S. 675-676 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-19663
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)