details
| Title |
Grissemann, H. (1989): Lernbehinderung heute. Psychologisch - anthropologische Grundlagen einer innovativen Lernbehinderten-Pädagogik. Bern: Huber (214 Seiten; DM 49,80) [Rezension] |
|---|---|
| Author | Gröschke, Dieter |
| Source | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 39 (1990) 2, S. 66 |
| Document | full text (777 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Rezension; Lernbehinderung; Lernbehinderter; Pädagogik |
| sub-discipline | Special Education Educational Psychology |
| Document type | Article (journal) |
| ISSN | 0032-7034; 00327034 |
| Language | German |
| Year of creation | 1990 |
| review status | Publishing House Lectorship |
| other articles of this journal | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie Jahr: 1990 |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Date of publication | 20.04.2010 |
| Citation | Gröschke, Dieter: Grissemann, H. (1989): Lernbehinderung heute. Psychologisch - anthropologische Grundlagen einer innovativen Lernbehinderten-Pädagogik. Bern: Huber (214 Seiten; DM 49,80) [Rezension] - In: Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 39 (1990) 2, S. 66 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-19700 - DOI: 10.25656/01:1970 |