search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
DOI:
Title
Bettina Fritzsche / Jutta Hartmann / Andrea Schmidt / Anja Tervooren (Hrsg.): Dekonstruktive Pädagogik. Erziehungswissenschaftliche Debatten unter poststrukturalistischen Perspektiven. Opladen: Leske und Budrich 2001 (314 S.) [Rezension]
Author GND-ID ORCID
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 2 (2003) 3 ZDB
Document  (205 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)Rezension; Bildung; Pädagogik; Erziehungswissenschaft; Strukturalismus; Dekonstruktion; Subjektivität; Identität; Differenz; Handlung; Theorie; Praxis
sub-disciplinePhilosophy of Education
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Bettina Fritzsche / Jutta Hartmann / Andrea Schmidt / Anja Tervooren (Hrsg.): Dekonstruktive Pädagogik. Erziehungswissenschaftliche Debatten unter poststrukturalistischen Perspektiven. Opladen: Leske und Budrich 2001 (314 S.; ISBN 3-8100-3038-4; 22,50 EUR).
other articles of this journalErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2003
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication06.01.2021
CitationKeiner, Edwin: Bettina Fritzsche / Jutta Hartmann / Andrea Schmidt / Anja Tervooren (Hrsg.): Dekonstruktive Pädagogik. Erziehungswissenschaftliche Debatten unter poststrukturalistischen Perspektiven. Opladen: Leske und Budrich 2001 (314 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 2 (2003) 3 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-199974 - DOI: 10.25656/01:19997
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)