search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
DOI:
Title
Brigitte Heinck / Joëlle Huser / Franz Mönks / Friedrich Oswald (Hrsg.): Journal für Begabtenförderung. Für eine begabungsfreundliche Lernkultur. Innsbruck, Wien, München, Bozen: Studienverlag [Rezension]
Author GND-ID
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 2 (2003) 5 ZDB
Document  (202 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)Rezension; Schule; Schulsystem; Kind; Jugendlicher; Lehrer; Eltern; Begabung; Förderung; Begabtenförderung; Lernkultur; Praxisbezug; Forschung
sub-disciplineGeneral Educational Science
Curriculum and Teaching / School Pedagogy
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Brigitte Heinck / Joëlle Huser / Franz Mönks / Friedrich Oswald (Hrsg.): Journal für Begabtenförderung. Für eine begabungsfreundliche Lernkultur. Innsbruck, Wien, München, Bozen: Studienverlag (ISBN 3-7065-1600-4; 14,00 EUR).
other articles of this journalErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2003
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication08.01.2021
CitationAhlbrecht, Kathrin: Brigitte Heinck / Joëlle Huser / Franz Mönks / Friedrich Oswald (Hrsg.): Journal für Begabtenförderung. Für eine begabungsfreundliche Lernkultur. Innsbruck, Wien, München, Bozen: Studienverlag [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 2 (2003) 5 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-200110 - DOI: 10.25656/01:20011
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)