search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
Title
Carsten Bünger / Peter Euler / Andreas Gruschka / Ludwig A. Pongratz (Hrsg.): Heydorn lesen! Herausforderungen kritischer Bildungstheorie. Paderborn: Schöningh 2009 (238 S.)
Author GND-ID
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 8 (2009) 6 ZDB
Document
License of the document In copyright
Keywords (German)Rezension; Bildungsgeschichte; Bildungstheorie; Kritische Pädagogik; Bildungsreform; Kritische Didaktik; Geschichte <Histor>; 20. Jahrhundert; Heydorn, Heinz-Joachim; Aufsatzsammlung; Deutschland
sub-disciplineHistory of Education
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Carsten Bünger / Peter Euler / Andreas Gruschka / Ludwig A. Pongratz (Hrsg.): Heydorn lesen! Herausforderungen kritischer Bildungstheorie. Paderborn: Schöningh 2009 (238 S.; ISBN 978-3-506-76768-4; 29,90 EUR).
other articles of this journalErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2009
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication17.06.2020
Suggested CitationThompson, Christiane: Carsten Bünger / Peter Euler / Andreas Gruschka / Ludwig A. Pongratz (Hrsg.): Heydorn lesen! Herausforderungen kritischer Bildungstheorie. Paderborn: Schöningh 2009 (238 S.) - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 8 (2009) 6 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-201025
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)