details
| Title |
Jürgen Budde / Nina Blasse / Andrea Bossen / Georg Rißler (Hrsg.): Heterogenitätsforschung. Empirische und theoretische Perspektiven. Reihe: Edition Erziehungswissenschaft. Weinheim: Beltz Juventa 2015 (344 S.) [Rezension] |
|---|---|
| Author | Brinkmann, Lena |
| Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 16 (2017) 1 |
| Document | full text (223 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Rezension; Schule; Schüler; Forschung; Empirische Forschung; Unterricht; Unterrichtsforschung; Heterogenität; Soziale Ungleichheit; Differenz; Diskriminierung; Konstruktion; Theorie; Praxis; Aufsatzsammlung; Deutschland |
| sub-discipline | Empirical Educational Research Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
| Document type | Article (journal) |
| ISSN | 1613-0677; 16130677 |
| Language | German |
| Year of creation | 2017 |
| review status | Peer-Reviewed |
| Abstract (German): | Rezension von: Jürgen Budde / Nina Blasse / Andrea Bossen / Georg Rißler (Hrsg.): Heterogenitätsforschung. Empirische und theoretische Perspektiven. Reihe: Edition Erziehungswissenschaft. Weinheim: Beltz Juventa 2015 (344 S.; ISBN 978-3-7799-2953-6; 34,95 EUR). |
| other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2017 |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Date of publication | 09.10.2020 |
| Citation | Brinkmann, Lena: Jürgen Budde / Nina Blasse / Andrea Bossen / Georg Rißler (Hrsg.): Heterogenitätsforschung. Empirische und theoretische Perspektiven. Reihe: Edition Erziehungswissenschaft. Weinheim: Beltz Juventa 2015 (344 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 16 (2017) 1 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-202463 - DOI: 10.25656/01:20246 |